Friday 19 January 2024

बन्ना मेरे घर आना जमाई बन के, बनरा, Banna mere ghar aana jamai ban ke, Banna Banni Shaadi Geet

  बनरा 


Marriage



बन्ना मेरे घर आना जमाई बन के
बन्ना बेंदी बनवाना कमाई करके 
दोनों हाथों से पहनाना अरमान भरके 
बन्ना मेरे घर आना जमाई बन के...  
बन्ना नथनी बनवाना कमाई करके 
दोनों हाथों से पहनाना अरमान भरके 
बन्ना मेरे घर आना जमाई बन के... 
बन्ना झुमका बनवाना कमाई करके 
दोनों हाथों से पहनाना अरमान भरके 
बन्ना मेरे घर आना जमाई बन के... 
बन्ना हरवा बनवाना कमाई करके 
दोनों हाथों से पहनाना अरमान भरके 
बन्ना मेरे घर आना जमाई बन के... 
बन्ना कंगन बनवाना कमाई करके 
दोनों हाथों से पहनाना अरमान भरके 
बन्ना मेरे घर आना जमाई बन के... 
बन्ना अंगूठी बनवाना कमाई करके 
दोनों हाथों से पहनाना अरमान भरके 
बन्ना मेरे घर आना जमाई बन के... 
बन्ना बाजूबंद बनवाना कमाई करके 
दोनों हाथों से पहनाना अरमान भरके 
बन्ना मेरे घर आना जमाई बन के... 
बन्ना कमरबंद बनवाना कमाई करके 
दोनों हाथों से पहनाना अरमान भरके 
बन्ना मेरे घर आना जमाई बन के... 
बन्ना बिछुआ बनवाना कमाई करके 
दोनों हाथों से पहनाना अरमान भरके 
बन्ना मेरे घर आना जमाई बन के... 
बन्ना पायल बनवाना कमाई करके 
दोनों हाथों से पहनाना अरमान भरके 
बन्ना मेरे घर आना जमाई बन के... 
बन्ना बिछियां बनवाना कमाई करके 
दोनों हाथों से पहनाना अरमान भरके 
बन्ना मेरे घर आना जमाई बन के... 
बन्ना मेरे घर आना जमाई बन के।  


Read more :-


No comments:

Post a Comment